Cărțile cu gust de ciocolată pentru copiii care stiu deja acest minunat fapt.

Am facut ieri dimineață o paranteză in cotidian si am pășit într-o școală in care ne-a plăcut tare mult să fim!!!
Oameni buni si implicați am gasit la Vulcana in Dâmbovița! Am dus daruri de folos (carti, rechizite, materiale didactice, jocuri si jucarii).

⚘️😁🥰😍Planuim sa ne intoarcem pentru că, ce ziceți, acolo am găsit COPII CARE CITESC!!!

Pentru ei deschidem azi o colecta de carte specială :
♥️♥️♥️Biblioteca celor 100 de carti cu gust de ciocolata (asta am aflat de la Prof.de Lb.Romana din Școală 😁 si copiii o stiu deja).♥️♥️♥️
Așadar, daca doriti să donati o carte , o primim cu drag si o integram cu mare placere! Ar fi bine sa fie noua sau in stare foarte bună . . si de interes pentru copiii din clasele I -VIII.Multumim de pe acum!

🟣🟣🟣 – Rugăminte: cand aduceți carte pentru acest proiect, va rugam să menționați că este cu dedicatie, chiar sa lasati un mesaj scris sa o putem diferenția de restul cartilor primite pentru magazin sau alte proiecte. 🟣🟣🟣

Multumim din suflet Doamnei Director si Doamnei Prof.de Limba Engleza – Preda Denis-Rebeca, pentru calduroasa primire!!!

La Taica Lazăr MAGAZIN de Caritate
Str.Bibescu-Vodă Nr.18, sector 4, Bucuresti
Program normal : Luni-Vineri 12.00-19.30/ Sâmbătă 10-18, Duminică-Inchis
Programul poate suferi modificări. Va rugam sa consultați pagina aceasta sau google.
22-25 Aprilie 2022/ Inchis.
Multumim!

Leave a comment